Monday, January 6, 2014

Tort capuccino ze świnką Peppa/ Capuccino layer cake with Peppa pig

2 tygodnie minęły bardzo szybko ;( Pobyt w Polsce okazał się rewelacyjny, wreszcie zobaczyłam się z rodziną i przyjaciółmi. Jak zwykle wróciłam z pięknymi wspomnieniami i naładowana energią. Podczas pobytu u moich rodziców przygotowałam małe urodziny dla mojej córeczki. Chociaż urodziny ma dopiero w marcu, stwierdziłam, że fajnie by było zorganizować je w trakcie naszego pobytu w Polsce. Dodatkowo mój siostrzeniec jest starszy od Ani o 3 dni, więc zrobiłam tort dla nich obojga :)  Motywem przewodnim była świnka Peppa, gdyż zarówno Ania jak i Maciuś uwielbiają tą bajkę :)
----------------------------------------------------
2 weeks have gone very quickly ;( Stay in Poland was great, finally I saw my family and friends. As usual, I came back with great memories and full of energy. While staying at my family home I prepared a small birthday for my daughter. Although her birthday is in March, I decided to organize it during our stay in Poland. Additionally my nephew is 3 days older than Ania so I made a cake for both of them :) The leitmotif was Peppa Pig, because both Ania and Macius love this fairy tale :)




 
 

 
Tort capuccino - skorzystałam z tego przepisu
Fondant/ masa lukrowa
8 barwników

1. Tort przygotować zgodnie z przepisem.
2. Fondant pokolorować i przygotować ozdoby.

---------------------------------------------------------

Cappuccino Layer Cake - I took advantage of this recipe
Rolled fondant
8 icing colors

1. Prepare cake according to the recipe.
2. Color fondant and prepare decorations.


 
 

No comments:

Post a Comment