Tuesday, September 23, 2014

Słodkie papryczki z serem feta i Philadelphia

To jest moje drugie podejście do słodkich papryczek z serkiem feta :) Drugie i bardzo udane ;) Papryczki można robić na ostro i na słodko, kwestia wyboru rodzaju papryki. W przypadku ostrej wersji - należy wybrać papryczki chili. Ja ze względu na ciąże wybrałam małe, słodkie papryki, które zakupiłam u znajomego  farmera ;) Papryczki nadają się do jedzenia 3 dni od ich zrobienia. co do zimowania - jeszcze nie próbowałam, więc jeden słoiczek zostawię na dłużej i zobaczymy co z tego będzie ;) Smacznego ;)


 
 


Składniki na 3 słoiczki:
15 małych słodkich papryczek
380 g fety (ja używam owczej)
145 g serka Philadelphia
świeżo zmielony czarny pieprz
1,5- 2 łyżeczek oregano
6 dużych ząbków czosnku (po 2 na słoiczek)
oliwa z oliwek

1. Papryczki wyparzyć, wyjąć z nich gniazda i gotować w wodzie przez ok 5 minut. Wyjąć, osuszyć i odstawić na bok.
2. Sery i przyprawy wymieszać na jednolitą masę.
3. Nadziać papryczki masą z fetą/ (najlepiej szprycą do ciasteczek).
4. Włożyć do słoiczków. Dodać czosnek.
5. Zagotować oliwę i zalać słoiczki. Dobrze zakręcić.
6. Po ostygnięciu wstawić do lodówki. Spożywać po 3 dniach od zrobienia.

Smacznego ;)

Obiad z Fetą! Paprykujemy 5

2 comments:

  1. Świetny pomysł na te papryczki! Jakie kolorowe :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    ReplyDelete
  2. Ostatnio chciałam papryczki z serem kupić w sklepie! :) Teraz już mogę spróbować zrobić je sama :) Wyglądają tak smacznie :)
    Dzięki za pomysł!
    Dziękuję tez za dodanie wpisu do akcji!

    ReplyDelete