Friday, August 22, 2014

Muffiny z borówkami

Rodzice właśnie wyjechali od nas i jest mi trochę smutno :( Ten czas tak szybko leci ..... Rodziców starałam się ugościć na tyle na ile pozwoliła mi moja zaawansowana ciąża. Oto jeden z bardzo smacznych przepisów na muffiinki, który znalazłam na mniammniam.pl. Oczywiście musiała coś w nim zmienić, gdyż ciasto (jak dla mnie) było gęste, a chciałam aby było pulchne i lekko mokre po upieczeniu :) Smacznego :)
 




 
 




Składniki suche:
2 szkl mąki pszennej
1/2 szkl cukru drobnego
2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli

Składniki mokre:
1/2 szkl mleka (bez laktozy)
1/2 szkl gęstego jogurtu (konsystencja śmietany)
2 jajka
100 g masła, roztopione
1 łyżeczka ekstraky waniliowego

Dodatkowo:
2 szkl wymytych borówek

1. Piekarnik nagrzać do 180 stopni C/ 350 stopni F.
2. Blachę na muffiny wyłożyć papilotkami.
3. W średniej misce wymieszać delikatnie suche składniki.
4. W drugiej misce wymieszać delikatnie mokre składniki. Dodać je do suchych i wymieszać.
5. Dodać borówki i wymieszać. Wyłożyć do papilotek.
6. Piec ok 25 minut.

Smacznego :)

Błękitne skarby lata!

1 comment:

  1. Mniam, bardzo smakowite muffinki :)
    Mi było smutno od Rodziców wyjeżdżać, dokładnie wiem, jak się czujesz...

    ReplyDelete